اولین قدم‌ها برای راننده شدن

کسانی که برای اولین بار قرار است پشت فرمان بشینند باید پیش از آن همه قوانین و مطالب نظری را خوانده باشند. تا زمانی که شما حداقل آگاهی‌های تئوریک از رانندگی را نداشته باشید نمی‌توانید به عنوان راننده مجوز دریافت کنید. بنابراین گام اول آن است که کتاب آیین نامه را مطالعه کنید و خود را برای آزمون مقدماتی آماده کنید. آزمون آیین نامه به صورتی تستی است و سوالات آیین نامه باید در مدت زمان مشخص پاسخ داده شود و در مرحله مقدماتی آزمون در فضای آموزشگاه و توسط مربی گرفته می‌شود.

سوالات آیین نامه  شامل چه مواردی است؟

اولین تصوری که از سوالات آیین نامه دارید معنای تابلوهای رانندگی است، باید بدانید که بخش مهمی از سوالات که تا حدودی پیچیده است به بخش حق تقدم مربوط می‌شود. شرایط مختلفی که در هنگام رانندگی پیش می‌آید، دانستن کلیات در مورد ماشین و جاده و عابرین پیاده و احتیاط‌هایی که به عنوان راننده باید بدانید. در بخش مقدماتی خبری از سوالات فنی نیست اما در سوالات آیین نامه اصلی  بخش فنی اضافه می‌شود. سوالات آیین نامه به صورت چهار گزینه‌ای مطرح می‌شود و نمره منفی ندارد. باید بتوانید از آزمون مقدماتی عبور کنید تا ادامه کار با کلاس‌های عملی پیگیری شود.

بهترین راه برای پاسخ به سوالات آیین نامه

مانند هر آزمون دیگری در اختیار داشتن نمونه سوالات آیین نامه راه میانبر برای قبولی است. تیم تخصصی ما با سال‌ها تجربه در زمینه برگزاری آزمو‌ن‌های آزمایشی آیین نامه بانک جامع و کاملی از سوالات آیین نامه در اختیار دارد که می‌توانید چندین گام شما را پیش بیندازد. کافیست روش درست مطالعه را بدانید تا از هر جزوه و نمونه سوال دیگری بی نیاز باشید. حل نمونه سوالات آیین نامه از خواندن خود آیین نامه مهم‌تر است. تجربه نشان داده که کسانی که پیش از این سوالات آیین نامه را مطالعه نکردند در آزمون دچار مشکل شدند و کسانی که حتی بدون خواندن گواهی‌نامه به نمونه سوالات آیین نامه معتبر اکتفا کردند به راحتی در آزمون قبول شدند.

سوالات آیین نامه سخت و پیچیده نیست

واقعیت این است که برگزاری آزمون آیین نامه رقابتی نیست که با سخت کردن سوالات سعی در به چالش کشیدن شما داشته باشد بلکه روندی است که همه هنرجویان طی می‌کنند و اغلب نمرات مشابهی می‌گیرند و از آن عبور می‌کنند. بنابراین سوالات آیین نامه سخت و پیچیده نیست اما نیاز به تمرین دارد. سعی کنید  چشمتان به سوالات عادت داشته باشد زیرا محدودیت زمان ممکن است شما را دچار استرس کند.

چالش سوالات آیین نامه تشابه سوالات است

سوالات مشابه و نکات حفظی، اعداد و رقم که باید حفظ شود، تابلوهایی که باید حفظ شود و به طور که اکثر سوالات تحلیلی نیست و تنها نیاز به داشتن پیش آگاهی دارد. داشتن سوالات آیین نامه معتبر به همراه پاسخ‌نامه این چالش ذهنی را پیش از آزمون در ذهنتان ایجاد می‌کند تا بتوانید بارها و بارها توانایی خود را محک بزنید.

به سوالات آیین نامه معتبر اعتماد کنید

متاسفانه در سال‌های اخیر برخی افراد سوالات آیین نامه غیر استاندارد با پاسخ‌نامه‌های اشتباه را در فضاهای مجازی منتشر می‌کنند و تشخیص درست و غلط  برای افراد تازه‌کار دشوار است. در صورتی که از این نمونه سوالات استفاده کنید نه تنها کمکی به شما نمی‌کند بلکه مطالب اشتباه در ذهنتان شکل می‌گیرد. سوالاتی که ما در اختیار شما می‌گذاریم توسط افسران با تجربه بارها بررسی و به‌روزرسانی می‌شود. 

 جدیدترین سوالات آیین نامه بهمراه پاسخنامه صحیح


emsg-ar سوالات ,آیین ,نامه ,آزمون ,می‌شود ,نمونه ,آیین نامه ,سوالات آیین ,نامه معتبر ,نمونه سوالات ,داشته باشد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تنهایی|عاشقانه|سایت عاشقانه|عاشقانه ها|سایت عشقولانه|سایت عش دانلود دوبله فارسی بازی سِمی کالِن; جادوی کلمات | سایت تفریحی , سرگرمی بیا برا خرید